Sprawdź szczegóły dotyczące wymiany uszkodzonego fotoproduktu na nowy:
1. Wymiana jest możliwa z biletem dołączonym do zwracanego fotoproduktu.
2. Wymiana dotyczy fotoproduktów Printu w dowolnej konfiguracji. Wymiana nie dotyczy dodatków dostępnych w koszyku, w tym ram fotoplakatu i fotoobrazu, opakowań prezentowych oraz markerów i naklejek dołączanych do fotokalendarza.
3. Niestety nie będziemy w stanie zrealizować wymiany w przypadku, gdy: 
- w paczce ze zwrotem nie ma biletu 
- bilet stracił ważność (data ważności jest przedstawiona bezpośrednio na bilecie)
4. Czas realizacji zwrotu wynosi 10 dni roboczych i jest liczony od momentu, gdy paczka ze zwracanym produktem trafi na nasz adres. 

W każdym przypadku zachęcamy do kontaktu na [email protected]
Razem na pewno znajdziemy rozwiązanie Twojego problemu :)

Uzyskaj dostęp do specjalnych promocji. Dołącz do społeczności Printu!