Rozwiń zakładkę i sprawdź warunki skorzystania z usługi

1. Usługa dotyczy wyłącznie PRINTU fotoksiążki (w dowolnej konfiguracji) i nie jest dostępna dla innych produktów.
Jeśli chcesz zamówić kilka różnych produktów, złóż dwa osobne zamówienia: jedno z fotoksiążką z realizacją ekspresową, a drugie z pozostałymi produktami i standardową realizacją.


2. Usługa nie łączy się z promocjami ani kodami rabatowymi.
Jeśli chcesz skorzystać z realizacji ekspresowej, usuń kod zniżkowy dodany w koszyku.

Realizacja ekspresowa wymaga priorytetowego traktowania zamówienia - obejmuje szybszą produkcję, indywidualne przygotowanie oraz pierwszeństwo w kolejce do realizacji. Z tego względu nie jest łączona z dodatkowymi rabatami czy promocjami, które dotyczą standardowego trybu realizacji.


3. Usługa jest dostępna dla zamówień zawierających maks. 5 fotoksiążek.


4. Realizacja ekspresowa jest niedostępna w przypadku wyboru dodatkowej usługi sprawdzania poprawności projektu.
Usługa ta wydłuża czas realizacji o 1-2 dni ze względu na konieczność weryfikacji, przygotowania raportu oraz ewentualnego wprowadzenia poprawek przez klienta.

Spełniasz wszystkie warunki, ale nadal nie widzisz opcji realizacji ekspresowej lub jest ona niedostępna?

Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta - chętnie pomożemy!
• przez czat na stronie
• e-mailem: [email protected]
• telefonicznie: 32 720 22 84 lub 573 503 804

Ile będę czekać na swoją paczkę?

• Czas realizacji zamówienia (liczony od zaksięgowania płatności) wynosi maks. 3 dni robocze.

• Do tego należy doliczyć czas dostawy wynoszący zwykle 1 dzień roboczy.

• Ostateczny czas doręczenia paczki zależy od przewoźnika. W przypadku problemów z przesyłką lub opóźnień w dostawie skontaktuj się bezpośrednio z infolinią InPost.
Jaki jest koszt usługi realizacji ekspresowej?

Koszt usługi wynosi 49,99 zł. Cena zawiera:
- priorytetową realizację zamówienia
- przyspieszoną produkcję w drukarni
- dostawę kurierem InPost
Czy mogę zamówić przesyłkę do paczkomatu InPost?

Zamówienie z realizacją ekspresową możesz złożyć z dostawą kurierem InPost.

Po nadaniu przesyłki możesz ją łatwo przekierować do paczkomatu za pomocą aplikacji InPost lub kontaktując się z infolinią przewoźnika.
Dlaczego korzystając z usługi nie mogę użyć kodu zniżkowego?

Realizacja ekspresowa wymaga priorytetowego traktowania zamówienia - obejmuje szybszą produkcję, indywidualne przygotowanie oraz pierwszeństwo w kolejce do realizacji. Z tego względu nie jest łączona z dodatkowymi rabatami czy promocjami, które dotyczą standardowego trybu realizacji.
Czy mogę skorzystać z usługi z dostawą poza granice Polski?

Realizacja ekspresowa obejmuje wyłącznie przesyłki kurierskie InPost na terenie Polski.

Planujesz zamówienie z dostawą poza granice Polski?
Sprawdź szczegóły >>
Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?

Z uwagi na szybkie tempo realizacji zamówień ekspresowych, zmiana adresu dostawy jest możliwa tylko do momentu przekazania zamówienia do realizacji.

Aby wprowadzić zmianę, skontaktuj się z nami jak najszybciej:
• przez czat na stronie
• e-mailem: [email protected]
• telefonicznie: 32 720 22 84 lub 573 503 804

Przesyłka już do ciebie wyruszyła i okazało się, że nie będzie cię w czasie jej dostawy w domu?
Firma InPost umożliwia przekierowanie przesyłki na inny adres. Szczegóły znajdziesz na stronie przewoźnika.
Czy po złożeniu zamówienia mogę dodać opakowanie prezentowe?

Ze względu na ekspresowy tryb realizacji zamówień, dodanie opakowania prezentowego po złożeniu zamówienia nie jest możliwe.


Uzyskaj dostęp do specjalnych promocji. Dołącz do społeczności Printu!