Jeśli chcesz skorzystać z opcji “100 dni na zwrot” i oczekujesz zwrotu pieniędzy, zapoznaj się z poniższą instrukcją. Należność zostanie zwrócona na Twoje konto w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas paczki z odesłanym produktem.
Instrukcja zwrotu zamówienia dla produktów wymienionych poniżej:
- fotoksiążka,
- fotokalendarz,
- fotoalbum,
- pudełko prezentowe,
- fotoplakat bez ramy,
- fotoobraz,
- odbitki zdjęć.
Poinformuj nas o tym, wysyłając e-mail na adres: [email protected]. Wiadomość powinna zawierać:
- numer zamówienia,
- datę złożonego zamówienia.
W wiadomości zwrotnej otrzymasz od nas link do wykonania darmowego zwrotu oraz aktualny formularz zwrotu, który należy dołączyć do zwracanej przesyłki.
Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub dotarł do Ciebie z wadą? Zgłoś reklamację, kontaktując się z nami pod adresem [email protected].
Wiadomość powinna zawierać:
- numer zamówienia,
- krótki opis sytuacji,
- zdjęcia obrazujące powód reklamacji.
Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych. Niektóre przypadki mogą wymagać odesłania produktu na koszt Printu.
Uzyskaj dostęp do specjalnych promocji. Dołącz do społeczności Printu!