Zwrot zamówienia

Jeśli chcesz skorzystać z opcji “100 dni na zwrot” i oczekujesz zwrotu pieniędzy, zapoznaj się z poniższą instrukcją. Należność zostanie zwrócona na Twoje konto w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas paczki z odesłanym produktem.

Instrukcja zwrotu zamówienia dla produktów wymienionych poniżej:
- fotoksiążka,
- fotokalendarz,
- fotoalbum,
- pudełko prezentowe,
- fotoplakat bez ramy,
- fotoobraz,
- odbitki zdjęć.

Poinformuj nas o tym, wysyłając e-mail na adres: [email protected]. Wiadomość powinna zawierać:
- numer zamówienia,
- datę złożonego zamówienia.

W wiadomości zwrotnej otrzymasz od nas link do wykonania darmowego zwrotu oraz aktualny formularz zwrotu, który należy dołączyć do zwracanej przesyłki.

Reklamacja

Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub dotarł do Ciebie z wadą? Zgłoś reklamację, kontaktując się z nami pod adresem [email protected].

Wiadomość powinna zawierać:
- numer zamówienia,
- krótki opis sytuacji,
- zdjęcia obrazujące powód reklamacji.

Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych. Niektóre przypadki mogą wymagać odesłania produktu na koszt Printu.


Uzyskaj dostęp do specjalnych promocji. Dołącz do społeczności Printu!