Opcje i koszty dostaw
Ikona dostawy

Paczkomaty InPost

Od 15,99 zł*

Ikona dostawy

DPD Pickup

Od 15,99 zł*

Kurier InPost

19,99 zł

Kurier DPD

od 16,99 zł*

Czas dostawy wynosi zwykle od 1 do 2 dni roboczych.

Czas dostawy jest uzależniony od przewoźnika
i nie jest wliczony w czas realizacji zamówienia.

*Ostateczny koszt dostawy jest zależny od gabarytu paczki.
Rozwiń zakładkę 'szczegóły', aby dowiedzieć się więcej.

Darmowa dostawa

Twoje zamówienie dostarczymy bezpłatnie za pośrednictwem Paczkomatu InPost lub Kuriera InPost,
jeśli jego wartość przekroczy 449 zł.

Darmowa dostawa nie obejmuje zamówień z realizacją ekspresową oraz dostaw poza terenem Polski.
Dodatkowe usługi

Paczkomaty InPost
• Dopłata za usługę dostarczenia przesyłki w sobotę: +5,99 zł

Kurier InPost
• Dopłata za usługę dostarczenia przesyłki w sobotę: +18,99 zł

Kurier DPD
• Dopłata za usługę dostarczenia przesyłki w sobotę: +11,99 zł
• Dopłata za usługę Next Day: +14,99 zł

Wybrane usługi mogą być niedostępne dla Twojego adresu.
Prosimy o kontakt z obsługą klienta, aby ustalić szczegóły wysyłki weekendowej.

Usługi dodatkowe nie dotyczą zamówień złożonych z realizacją ekspresową oraz dostaw poza terenem Polski.
Szczegóły

1. Ostateczny koszt wysyłki zależy od gabarytu oraz liczby produktów w paczce.

Paczkomaty InPost
Od 15,99 zł do 18,99 zł

Kurier InPost
19,99 zł

DPD Pickup
Od 15,99 zł do 16,99 zł

Kurier DPD
16,99 zł

Przy zamówieniu dwóch różnych produktów koszt wysyłki może zwiększyć się do 19,99 zł (w przypadku kuriera inPost) lub do 24,99 zł (w przypadku kuriera DPD).


2. Wysyłka zamówienia w dwóch różnych przesyłkach.
W przypadku, gdy z powodów logistycznych nie będzie możliwe wysłanie wszystkich produktów w jednej paczce, Twoje zamówienie zostanie podzielone na dwie przesyłki. O wszelkich szczegółach zostaniesz poinformowany w wiadomości e-mail dotyczącej wysyłki.


3. Ograniczenia związane z rozmiarem produktów.
Nie ma możliwości wysyłki fotoplakatów i fotoobrazów do Paczkomatów InPost oraz punktów DPD pickup.


4. Co obejmuje usługa kuriera inPost oraz kuriera DPD?
Usługa obejmuje dwie próby doręczenia przesyłki. W przypadku nieobecności adresata oraz braku kontaktu telefonicznego przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy. Koszt ponownej wysyłki ponosi Klient.


5. Co obejmuje usługa dostawy do Paczkomatów InPost oraz punktów DPD Pickup?
Usługa obejmuje dostarczenie przesyłki do wybranego automatu paczkowego lub punktu odbioru. Standardowy czas na odbiór paczki to 48h (od momentu włożenia jej do paczkomatu lub przekazania do punktu odbioru). Nieodebrana przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy. Koszt ponownej wysyłki ponosi Klient.

Do krajów Unii Europejskiej

Dostawa na terenie Unii Europejskiej jest możliwa za pośrednictwem Kuriera DPD oraz Paczkomatów InPost International.
• Czas doręczenia przesyłki na terenie Unii wynosi ok. 5 dni roboczych.
• Czas dostawy jest uzależniony od przewoźnika i nie jest wliczony w czas realizacji zamówienia.


InPost International - dostawa do paczkomatów i punktów odbioru paczki
Kraje doręczenia:
Francja, Belgia, Holandia, Luksemburg, Włochy, Hiszpania, Portugalia

Koszt dostawy:
Gabaryt A    44,99 zł
Gabaryt B    49,99 zł
Gabaryt C    54,99 zł


Kurier DPD - dostawa pod wskazany adres
Koszt dostawy jest uzależniony od kraju doręczenia.

Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Holandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Słowacja, Węgry - od 65,00 zł

Bułgaria, Finlandia, Francja, Rumunia, Słowenia, Szwecja, Włochy - od 103,00 zł

Chorwacja, Grecja, Hiszpania, Irlandia, Portugalia - od 141,00 zł

Poza Unię Europejską

Prosimy o kontakt z obsługą klienta w celu weryfikacji dostępnych opcji i kosztów wysyłki.

• Skorzystaj z czatu na stronie
• Napisz na [email protected]
• Zadzwoń na 32 720 22 84 lub 573 503 804

Zmiana adresu dostawy w trakcie realizacji zamówienia

Zmiana adresu dostawy jest możliwa przed zapakowaniem i nadaniem przesyłki.

W celu zmiany adresy dostawy prosimy o kontakt z obsługą klienta.
• Skorzystaj z czatu na stronie
• Napisz na [email protected]
• Zadzwoń na 32 720 22 84 lub 573 503 804

Zmiana adresu dostawy jest niemożliwa w przypadku wyboru opcji realizacji ekspresowej.


Przesyłka już do ciebie wyruszyła i okazało się, że nie będzie cię w czasie jej dostawy w domu?
Firmy DPD oraz InPost umożliwiają przekierowanie przesyłki. Szczegóły znajdziesz na stronach przewoźników.
Wysyłka prezentu bezpośrednio do bliskiej osoby

1. Przejdź do koszyka i do szczegółów dostawy.
2. Wpisz adres, na który mamy wysłać Twoje zamówienie.
3. Zaznacz najwygodniejszą formę dostarczenia przesyłki.
4. Wybierz opcję ‘wysyłam jako prezent bezpośrednio na inny adres’*.
5. Uzupełnij swoje dane w polu ‘dane płatnika’ i opłać zamówienie.

Fakturę za Twój zakup wystawimy w formie elektronicznej - znajdziesz ją w szczegółach zamówienia na swoim koncie Printu.
Do przesyłki nie zostanie dołączony paragon.


* Adres musi znajdować się w obszarze objętym naszą dostawą.


Uzyskaj dostęp do specjalnych promocji. Dołącz do społeczności Printu!