Jeśli chcesz skorzystać z opcji “100 dni na zwrot” i oczekujesz zwrotu pieniędzy, zapoznaj się z poniższą instrukcją. Należność zostanie zwrócona na Twoje konto w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas paczki z odesłanym produktem.
- fotoksiążka,
- fotokalendarz,
- fotoalbum,
- pudełko prezentowe,
- fotoplakat bez ramy,
- fotoobraz.
Zwrot zamówienia odbywa się poprzez Paczkomaty na platformie szybkiezwroty.pl
Aby zwrócić produkt, należy:
- wejść na stronę szybkich zwrotów, klikając w link: szybkiezwroty.pl,
- wybrać sklep Printu.pl (wpisując “Printu.pl” w oknie “wybierz sklep”),
- kliknąć w kafelek “Zwróć teraz!”,
- wypełnić formularz zwrotu (wszystkie okna formularza są wymagane),
- w oknie “Opis” napisać jaki produkt zostaje zwracany, jego format oraz liczbę sztuk,
- kliknąć w kafelek “Wyślij”.
Na adres mailowy podany w formularzu zostanie wysłana wiadomość informująca o potwierdzeniu zgłoszenia. Po jego zaakceptowaniu przez Printu otrzymasz wiadomość mailową i SMS-ową z kodem zwrotu. Kod ten należy wyraźnie napisać na zwracanej paczce, a następnie zanieść ją do najbliższego Paczkomatu.
Aby nadać paczkę:
- na ekranie Paczkomatu wybierz opcję “Nadaj paczkę”,
- następnie wybierz opcję “Mam kod zwrotu”,
- podaj 10-cyfrowy kod, który otrzymałeś wcześniej i zatwierdź,
- włóż paczkę do odpowiedniej skrytki, która automatycznie się otworzy,
- zamknij drzwiczki i...
Gotowe!
2. Instrukcja zwrotu dla więcej niż 5 fotoksiążek lub fotoplakatu i fotoobrazu z ramą bądź samej ramy
Jeśli chcesz zwrócić więcej niż 5 sztuk fotoksiążek, fotoplakat lub fotoobraz z ramą bądź samą ramę - poinformuj nas o tym, wysyłając e-mail na adres: [email protected].
W wiadomości podaj:
- numer zamówienia,
- numer konta bankowego,
- preferowany termin zwrotu produktu.
Zwrot odbywa się za pośrednictwem kuriera na nasz koszt. Po uzgodnieniu terminu zwrotu prześlemy do Ciebie wszystkie dokumenty potrzebne do nadania przesyłki kurierskiej zawierającej zwracany produkt.
Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub dotarł do Ciebie z wadą? Zgłoś reklamację, kontaktując się z nami pod adresem [email protected].
Wiadomość powinna zawierać:
- numer zamówienia,
- krótki opis sytuacji,
- zdjęcia obrazujące powód reklamacji.
Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych. Niektóre przypadki mogą wymagać odesłania produktu na koszt Printu.
Uzyskaj dostęp do specjalnych promocji. Dołącz do społeczności Printu!