Firmowe portfolio staje się nieodłącznym elementem prowadzenia biznesu. Estetycznie przygotowane może skutecznie zachęcać klientów do skorzystania z naszych usług.
Jednak firmowe portfolio nie musi być wcale schematyczne, a wręcz przeciwnie – powinno zaskakiwać. Poznaj sposób na estetyczne, profesjonalne i proste w wykonaniu portfolio firmy ze zdjęciami i opisami.
Portfolio firmy – jak stworzyć?
Przed przystąpieniem do pracy nad firmowym portfolio, wiele osób zadaje sobie pytanie, jak je właściwie stworzyć. Niektórzy, wychodząc z założenia, że muszą zmierzyć się z programami graficznymi do składania plików do druku, poddają się już na samym początku.
A firmowe portfolio nie musi być wcale skomplikowane w wykonaniu. Wszystko zależy od tego, co właściwie ma się w nim znaleźć.
Najłatwiej jest przygotować portfolio dla firmy, która może się pochwalić zdjęciami swoich prac czy realizacji. Nic tak bowiem nie przemawia do klienta jak obrazy konkretnych produktów i inwestycji.
Portfolio firmy w wersji fotograficznej
Firmowe portfolio powinno być dostosowane zarówno do charakteru prowadzonej przez przedsiębiorstwo działalności, jak też do upodobań potencjalnych klientów. Z pewnością nie powinno zasypywać klientów zbyt dużą dawką informacji.
Dlatego zamiast długich, nużących opisów lepiej umieścić ciekawe zdjęcia obrazujące działalność firmy.
Przykładowo: portfolio firmy budowlanej powinno zawierać zdjęcia wybudowanych nieruchomości uzupełnione jedynie o krótki opis inwestycji. Nie na odwrót. Aby fotografie odpowiednio prezentowały potencjał firmy, warto zadbać o ich właściwą oprawę.
Oczywiście można zawsze przygotować typowe, drukowane portfolio firmowe. Jednak po co, skoro portfolio firmowe może być wydane w ekskluzywnej i zaskakującej formie. Wystarczy, że zostaną umieszczone w fotoksiążce (klik!) czy fotoalbumie (klik!).
Zaskoczony? Sam przekonaj się, że to rozwiązanie idealnie sprawdzi się jako firmowe portfolio. Możesz w ten sposób zaprezentować również piknik firmowy lub firmowy wyjazd integracyjny. Wystarczy, że sprawdzisz wzory szablonów, a nie będziesz już chciał mieć nic innego.
Portfolio firmy ze zdjęciami – proste w wykonaniu
Atutem firmowego portfolia w formie fotoksiążki jest nie tylko jego wyjątkowa forma, ale również łatwość w przygotowaniu. Dzięki intuicyjnemu oprogramowaniu, które pozwala zaprojektować fotoksiążkę krok po kroku, kwestia jak stworzyć portfolio nie będzie już problemem. Jego zaprojektowanie zajmie kilkadziesiąt minut, a wydrukowane w wysokiej jakości portfolio fotograficzne dotrze na twój adres w ciągu kilku chwil.
Czy dalej masz wątpliwości, że fotoksiążka to dobry pomysł na firmowe portfolio?